Inaktuell All4n | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? All4n#9999

Ange ditt födelsedatum 20 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till Medlemskaps Ansvarig var nog att jag vill utveckla och expandera denna servern och denna serverns medlemmar. Jag vill samt öppna mer dörrar till icke medlemmar t.ex. att de ska kunna ta en intervju när som helst. Jag vill också söka till Medlemskaps Ansvarig eftersom jag vill at fler icke medlemmar ska utveckla sig i denna servern t.ex. att bli medlemmar så de också kanske kan bidra till att expandera servern och bidra till en så bra som möjlig rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskaps Ansvarig eftersom jag brinner verkligen för denna servern. Jag är en lojal spelare på unive och jag har aldrig spelat på en annan RP Server än denna. Jag kan också alla regler och jag vet hur man ska följa reglerna. Jag kommer också se till att alla medlemmar också ska uppfylla alla krav jag skrev under. Jag kommer samt alltid ha en tydlig och trevlig ton i Intervju rummen. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv som Medlemskaps Ansvarig och jag kommer alltid hålla koll på min del som jag behöver göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor med en trevlig, lugn, fin och snäll ton. T.ex. jag drar in en person in till ett "Intervju rum" och sedan frågar de alla frågor. Efter hela intervjun så kommer jag berätta om hen har blivit godkänd eller ej. Har hen blivit godkänd så kommer jag gratulera personen, ge de medlems rollen och sedan ta en ny intervju men om hen har blivit nekad så kommer jag förklara till varför personen just fick nekad och på vad hen gjorde fel. För om jag bara nekar den muntliga ansökan så kommer inte personen förstå något och sedan kanske tappa hoppet på denna server och det är det man som Medlemskaps Ansvarig vill.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja se mer aktivitet på folk som bär på Medlems rollen eftersom just nu så är det bara massor av personer som bara bär på Medlems rollen men nästan aldrig Rollspelar ingame. Jag skulle också vilja påverka ansvaret på att bära på medlems rollen för just nu så ser jag massor av Medlemmar som bara tar en intervju och sedan bär på denna roll genom vått och torrt fast än de gör regelbrott. Jag vill att man ska ta mer ansvar på denna roll och att det ska vara mycket lättare att bli av med Medlems Rollen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav en Medlem på unive ska ha är att de ska kunna reglerna i sitt bakhuvud. För jag kan ej släppa in en person som medlem och jag medvetet vet om att denna person ej kan reglerna. Ett annat krav en medlem ska ha är att de ska vara lojala till servern. Folk som har ansökt och har blivit medlem ska ej snoka runt på andra RP Servrar och de ska ej marknadsföra andra RP Servrar. Ser jag att en medlem inte är lojal emot servern så kommer jag direkt dra in deras medlemskaps roll så får de ansöka om på nytt. Ett annat krav en medlem på unive ska ha är att de ska kunna följa reglerna. Man ska inte bara kunna reglerna på servern utan man ska kunna följa och respektera serverns regler. Ser jag att någon medlem inte följer eller respekterar serverns regler så åker de ut med huvudet före!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att mitt ansvar som Medlemskaps Ansvarig är att jag ska ha koll på de medlemmar jag släpper in och ser att de kan följa reglerna och att de verkligen kan sköta sin roll. Mitt ansvar är ju också att vara en del av serverns utveckling i "Medlems RP:n" och se till att den rullar på. Jag ansvarar också till att spelarna ska kunna reglerna innan de får denna Medlems rollen.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan vara aktiv ganska länge varje dag. Här kommer ni får se ett "schema" på ungefär hur länge jag kommer spela varje dag. Detta kommer ju såklart variera beroende på om jag ska göra någonting speciellt på vissa dagar.

Lov:
Måndag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Tisdag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Onsdag : 13.00 - 01.00 - 02.30
Torsdag : 12.30 - 01.00 - 03.00
Fredag : 11.00 - 01.00 - 02.45
Lördag : 12.45 - 01.30-02.25
Söndag : 12.00 - 01.00-02.00

Skoldagar:
Måndag : 16.00 - 22.30
Tisdag : 16.00 - 22.20
Onsdag : 16.00 - 22.00 - 23.00