Accepterad all eyez on me | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

all eyez on me

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004042147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? all eyez on me#8475

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Stefano Romano är född 1997-05-15 och uppvuxen med sin moder Francesca och hans fader Marcelo. Han föddes i Frankrike men hans föräldrar och hans storebror Mario bodde sedan tidigare i Italien och dem har deras släkt i Italien/ Frankrike. Hans föräldrar sålde av sitt hus och deras saker i Italien 1986 för att flytta vidare till Frankrike. Dem flyttade eftersom en sjukdom spreds i hela Italien vid namn Covert86 det fanns inget läkemedel under tiden sjukdomen spreds och väldigt många avled sorgligt vis av sjukdomen. En del av Stefanos 's släktingar dog av pesten. Stefano gick i skola tillsammans med sin äldre bror i Frankrike. Förutom att dem inte var speciellt intresserade av att lära sig en massa saker trivdes dem och hade mycket vänner att umgås med. Dem hade gemensamma och brukade ofta umgås med varann fastän dem var syskon. Dem flesta syskonen brukar bråka en hel del men det var väldigt sällan Stefano och Mario gjorde det. Ingen av syskonen hade bra betyg och när dem väl fick möjligheten att hoppa av skolan gjorde dem det. Stefano's fader Marcelo var med i en kriminell organisation vid namn Cosa nostra. Detta var något som han höll hemligt och gjorde endast på efter hans normala jobb som skomakare på torget. Marcelo och hans gäng tog aldrig hastiga beslut och gjorde riskfyllda saker eftersom dem alla hade familjer att ta hand om. Dem höll på med vapentransporter ringar på ett säkert sätt och klarade sig bra utan att åka fast. Den enda i familjen som visste om detta var deras moder Fransesca men när syskonen frågade varför han var borta ofta på kvällarna berättade hon inte sanningen eftersom det i så fall skulle sluta illa för henne. När folk inte följde Marcelo's order kunde han ibland gå för långt och blev väldigt aggressiv. På senare tiden när dem båda hoppat av skolan och skomakeriet inte längre gick bra utan i konkurs. Då valde Marcelo att fokusera fullt ut på det kriminella med vapen transporterna osv. Det blev allt grövre saker och en del konflikter mellan köparna osv uppstod. En dag när Marcelo skulle plocka ner allt inuti skomakeri lokalen eftersom lokalen skulle säljas vidare hände en tragisk sak. Ett antal personer hade haft koll på Marcelo eftersom dem inte fått sin leverans dem betalat för. Dem smet in bakvägen flertal män maskerade och kidnappade honom. Dem tog honom till ett hemligt ställe långt ifrån stan och pressade ut han på information och även vapen men Marcelo vägrade lyda dem vilket tyvärr ledde till att han avledd. Männen sköt han på plats och dem fångades på film men var ju maskerade så polisen kunde inte gripa dem Det var fadern som var inkomstkällan och drog ihop alla pengar till familjen medans deras mamma var hemma och tog hand om hushållet och lagade mat och utförde andra sysslor. Mario började umgås med folk som inte höll på med dumheter utan med teater vilket inspirerade Mario. Han ansökte till deras teaterskola och efter en hel del väntetid i kön kom han in. Efter faderns bortgång fick dem reda på allt det kriminella Marcelo gjort. Marcelo var Stefano's största förebild och därför gick han samma spår. Roberto började med att sälja droger med ett par kompisar som han lärt känna från skolan. Det gick till en början bra och han kunde försörja sin mamma. Fransesca började hitta på till sjukvårdspersonal att hon hade ont och fick därför läkemedel som hon tog flera dussin av och missbrukade för att lindra hennes smärta och depression. Detta ledde till att han tyvärr gick bort 2013 av en överdos och somnade in. Begravningen annornadess av Stefano och hans bror några veckor senare. I båda förälders testamente stod det att deras pengar och aktier osv skulle fördelas på mitten till barnen. Dem hade en hel del aktier och Marcelo svarta pengar. Dessa använde Mario för utrustning till teatern och en lägenhet medans Stefano köpte ett hus tillsammans med hans vänner som senare blev en kriminell organisation vid namn Della Morte. Della Morte döptes det till efter Stefano 's fader eftersom han var född och uppväxt med sin familj i Italien. Della Morte har med döden att göra på det Italienska språket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vrf just jag ska bli medlem just på unive är för att denna server e för att jag som sagt vill nå en högre rpa nivå o folk som e seriösa år vet nog hur man rpar bra,Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till Polis för att utföra bra trafik stop osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta poliser som utför sitt arbete och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Han vet hur han ska vara framför medborgarna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vrf jag just e intreserrad av unive e för jag hört bra rykten om eran server o har sett på youtoube att ni har bra rpa community o unika scripts o en bra spelar bas.

Hur hittade du Unive? Hur jag hittade unive var att jag bestämmde mig för o kolla runt på youtuobe i nån timme som jag nu gjort o såg att ni hade best scripts bäst spelare ni hade allt jag sökte helt enkelt så hittade er via youtube o via fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med stefano är rolig rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha den högsta rpa som de går

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope

Tillbaka