Nekad aliziaaz | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aliziaaz

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Lukas

Vad är ditt discord namn? Jag heter .arnell på discord

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Lucke Efternamn: Läskig Ålder: 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Lojal, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer ifrån en lite halv jobbig bakrund med knepiga relationer till familjen och svåra förhållande, förlorade huset, frun och alla vänner tills jag vände livet och nu försöker jag bygga upp mig själv inom MC-kulturen då jag gärna sen ung ålder alltid velat gå med i en mc klubb, så allt fokus just nu ligger på att komma med i en klubb med bra sammanhållning och goda vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra sammanhållninig, Mycket skratt och engagera mig i att göra RP bättre på servern i den mån jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna acceptera en förlust i olika scenarion för att gynna RP, allt ska alltså inte behöva gå min väg. Vara ödmjuk i alla lägen och svälja stoltheten om så behövs för att utveckla så bra RP som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, på denna serven för 8 dagar sen.
Regelbrott: Hanterat döda kroppar på otillåtet vis. (§ 5.2d) Stal några Marabou choklad från en död kropp, lärt mig att det är ytterst viktigt att läsa alla rader i regelboken innan du går in i RP. Jag kommer inte göra om detta och reglerna har lästs igenom noga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, VDM, RDM, Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag kan bidra till mycket bra rp, samt trevligt sällskap och anser att jag kan bygga upp ett mycket bättre liv här hos Unive.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt.. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka