Accepterad aliyag991 | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aliyag991

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/XanGang

Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? aliyag991

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Bill Clinton, En man som är smart, rolig och mogen som hjärna hjälper till! Han har ett stort intresse för hus och älskar att hjälpa folk. Han pluggar teknik på gymnasiet och drömmer om att kunna bli mäklare nån gång i livet. Han har alltid haft det lätt i livet och flytet igenom på en räkmacka, han levde med sin mamma som var väldigt förmögen. Dom hade en väldigt bra relation tills den dagen hon träffade en ny man. Han var väldigt snäll och omtänksam mot både Bill och hans mor, till en början iaf..... Efter ett tag började Bills nya styvfar visa sitt rätta jag mot Bill, han hade stora problem med alkoholen och förde även vidare problemen tills hans morsa. Ingen av dom brydde sig om honom längre. Han fick pengar hela tiden men ingen kärlek. Till slut tröttnade Bill på att inte bli sedd och bestämde sig att fara vidare. Bill hade hört på håll att multistaden är dit man ska om man ville skaffa sig ett nytt liv. Han hörde av sig till sin gamla vän Draggan från högstadiet, Draggan har alltid haft det svårt men har ett hjärta av guld, Så dom bestämde sig för att dra dit tillsammans.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen grabb som har en bra attityd och jag är väldigt omtänksam och vänlig. Dessutom älskar att spela! Jag lägger mycket tid på de spelen jag tycker om. Jag är väldigt seriös när det gäller RP spel eftersom jag vill tillföra så mycket jag kan för att alla ska få en så bra upplevelse som möjligt. Jag vill även bli whitelistad för att kunna utveckla och utforska denna server mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna utforska mer på servern, då mina vänner är sugna och även jag på att starta ett kriminellt gäng, jag har spelat på servern länge och jag är fast i den, tycker det är en väldigt trevlig, rolig och bra server och nu känner jag att det är dags för något mycket större.

Hur hittade du Multistaden? Jag och några polare var och letade efter svenska servrar och vi hittade några men inga som vi fastnade för, men sedan fann vi denna servern och tyckte att allting var toppen så vi började spela och vi har även tipsat andra om just denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att ha kul och med ett seriöst RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen, är fast vid denna:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka