Nekad aliyag991 | Ban överklagan [Memmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

aliyag991

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XanGang

Ditt Hex-ID: 110000109737550

Vad är din discord tagg? scottiboy#8165

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är medveten om att jag bröt mot regeln powergaming och för att alla vill att servern ska vara så bra som möjligt så gäller det att alla följer reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på narkotika och polisen ville stanna mig så jag försökte rymma så var tvungen att köra snabbt men jag krokade inte eller något sånt så att jag inte skulle vara kapabel till att köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är medveten om vad powergaming är och jag bröt den kanske till en viss del men tyckte ändå att det inte var en felaktig ban pga att jag behövde rymma från polisen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ju kunnat köra lagligt men då hade polisen tagit mig men i detta senarium så kunde jag verkligen inte stanna och jag tror att snut jag är lagligt på denna server så länge det inte är cop bating

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att köra mer efter reglerna när det gäller polis jag.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka