Nekad aliyag991 | Ban överklagan [ Akam ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aliyag991

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XanGang

Ditt Hex-ID: 110000109737550

Vad är din discord tagg? scottiboy#8165

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming samt drar vid trafikstopp ~goggle. Återstår: 6 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och det inser jag nu efter det jag gjorde var att jag körde för vilt och tänkte mig inte för. Jag körde ifrån polisen och krashade två gånger och körde ifrån olycksplatsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av en polis och under jakten så kraschade jag två gånger och körde iväg ändå. Jag stannade inte utan bara gasade på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag har tänkt efter nu de senaste dagarna och det var inte rätt. Om jag ska komma undan med detta så blir de att flera gör det och sen tillslut så finns det ingen kontroll alls på servern och då slutar det med kaos. Så jag förstår erat beslut. Men har faktiskt tänkt efter detta och inser att det ni gjorde var rätt och jag borde stannat. Det förstör det roliga om man inte följer reglerna som står. Jag vill be om ursäkt, jag tar på mig skulderna för mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och RP:a som man egentligen ska göra. Jag borde också tänkt efter lite mer noggrant. Borde tänkt på att om jag ska komma undan detta så borde alla få kunna göra de och då leder det tillslut till kaos. Så jag borde ha tänkt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tar det försiktigt och inte använda mig av Power Gaming. Det är fel det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Din ban är korrekt.
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka