Nekad Alila | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 22 Augusti 2021

Vad heter du på discord? Alila#6050

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 147 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Nästan hela tiden.

Vad heter du? Isak

Hur gammal är du? 13

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Där jag bodde fanns det en sjö där jag övade hela tiden jag lärde mig simma när jag var 5 och ett halvt.

Varför vill du bli polis? För att hjälpa folk i nöd och för att alla ska vara trygga i stan och att det inte ska massa dråghandlare och fyllos som springer runt på stan jag gillar att jaga folk det är något jag är duktig på jag har fångat många sen jag börja med Securitas.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Vara schyst snäll hård mot folk som inte lyssnar ha bra kontakt med kolegorna viktigaste ha kul försvara staden.

Vad vet du om yrket i helhet? Mycket snack bra på att köra bil vilket jag är bra kontakt i radion kan radion på ett bra sätt vet när man får använda batong och tazer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat som Securitas i nästan en vecka gripit massa personer och beslag tagit massa kokain och fällknivar.

Hur är du som person? Jag är offtast schyst mycket skoj med kompisarna kan vara stenhård om någon kaxar eller spottar på mig eller slår mig.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är duktig som Securitas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka