Nekad Alila | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051177065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Alila#6050

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Lövgren han är född 2001-08-21 Kalle har bytt efternamn en gång från Kalle Balle Till Kalle Lövgren. Kalle har en dröm det är att bli Polis liksom Polis är verkligen hans dröm jobb, Kalle har också två bilar en konigsegg agera rs och en volvo 740 som han älskar Kalle gillar inte Konigsegg så mycket det är bara hans sportbil liksom. Kalle har jobbat som Secuirtas personal ansvarig,mekonom och båtbolaget. Så Kalle har haft tre Jobb så han vill få sitt fjärde Kalle är också godkänd på polis pappret. Kalle har också ett par kompisar två som är poliser en som är biträdande på båtbolaget/ två som jobbar på båtbolaget och en kriminell kompis som han knappt är med för att han är med sitt gäng Kalle och han som är kriminell var bästa kompisar innan han blev kriminell. Kalle kom till Unive för att bättre Jobb och möjligheter egentligen är Kalle från colombia han tog en båt till sverige och så kom han på att han borde byta namn till ett svenskt så Kalle skulle säga bertilson men det blev balle så Kalle hette Kalle balle sen så döpte han om sig så han heter Kalle Lövgren för det låter bra tycket Han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag fick indragen medlem när jag blev bannad men jag har varit och så ville min karaktär skaffa ett nytt jobb för att han behöver jobb och så ville Kalle kunna bli polis/ville kunna skriva i twitter och i blocket. Jag ville också kunna försvara mig själv för min karaktär hamnar ofta i bråk med personer som är elaka mot andra och då försöker Kalle stoppa bråken men Kalle blir slagen och försöker försvara sig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Liksom Unive är main servern och den bästa i sverige som alla får en chans på det är därför den är så rolig och så spelar dem flesta på den och så är det bra rp och inte lall.

Hur hittade du Unive? Min kompis började spela och så testade jag och så spela jag på en karaktär som jag gjorde skit ful sen så gjorde jag Kalle och sen har jag fortsatte och nu har min karaktär en bil för 14 mille och är ass nöjd men drömmer om att bli Polis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ville bli så bra som möjligt på roleplay och så är unive den bästa servern som alla får en chans på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ville att alla ska vara bra på rp och så ville jag bli så bra som möjligt på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka