Nekad Alila | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051177065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Alila#6050

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har döpt om sig så han heter kalle Lövgren istället för Kalle balle han ska ta polis intervju och försöka bli polis han är född 2001-08-21 han har varit personalansvarig på Securitas hans dröm är att bli polis kalle har varit medborgare han är snäll trevlig kan bli hård och förbannade om folk är otrevliga mot en och är elaka kalle är en laglig kille som är snäll och trevlig han har gått igenom mycket saker med kriminella som gjort massa saker och allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska byta efternamn på min karaktär och så har jag varit det tidigare och så ville jag kunna komma åt blocket/twitter och bli polis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den roligaste servern tycker jag dem flesta är schysta bra dc server alla är trevliga där gillar folk med seriös Rp som beter sig som en annan karaktär och är schysta.

Hur hittade du Unive? En kompis börja spela men slutade sen försökte jag med det och så har jag blivit bra på det och tycker att det är kul så jag fortsätter med det för det är så roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag försöker bara bli bättre och bättre på rp mitt mål är att bli så bra som möjligt och det går jag har redan utvecklas jätte mycket.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis och vara duktig bli bättre på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka