Nekad Alila | Medlem ansökning [Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051177065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Alila#6050

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Lövgren han är född 2001-08-21 hans mål är att bli polis det är något han sliter för och kämpar Kalle är en ung och schysst kille som har kommit från Colombia han flydde därifrån med sin kompis och sen dess har kalle inte träffat sin föräldrar vilket var en jobbig sak i livet för kalle men jag har bytit efternamn på kalle nu så han heter Lövgren istället för balle så kalle heter något normalt han har varit personal ansvarig på Securitas innan när han hette balle och mekonom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bytt efternamn på min karaktär till Lövgren och jag var medborgare tidigare och så har jag jobbat på securitas och meko och så är unive den ända bra servern som har många personer som spelar så det är den servern som jag kör på och så är dem flesta bra på rp och duktiga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min kompis spelade på den men sluta så jag gav servern ett försök och jag lyckades köpa en bil och tyckte att det var kul och började köra och sen ansökte jag om medlem eftersom att min karaktärs kompisar hade det.

Hur hittade du Unive? En kompis börja spela men slutade sen försökte jag med det och så har jag blivit bra på det och tycker att det är kul så jag fortsätter med det för det är så roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli så bra som möjligt på rp jag har redan utvecklats jätte mycket men jag ville bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska bli bra på rp för det är så roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka