Accepterad Alila | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051177065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Alila#6050

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle Balle och är född 2001-08-21 och är i från Irak han är glad och trevlig hans humor är rätt så rolig och hans humör ibland kan han bryta mot lagen via att köra fort och jaga vissa kriminella för att få stop på dem och hjälpa polisen. Mitt mål är att börja jobba på Securitas för att hans kompis jobbar där. jag är duktig på att fånga personer och ta fast dem jag fånga en kriminell med min kompisar. hans yrke är postnord drömmen är Securitas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös när det angår RP. Jag lallar aldrig. Jag vet hur jag ska bete mig när det kommer till RP. Jag är väldigt aktiv. Jag vill också bidra med en bra stämning. Jag tror det hade vart kul med en glad och pratglad person. Jag vill också komma åt Twitter så jag kan skriva med alla online och så vill jag komma åt blocket för då kan jag hitta en bil för lite billigare pris. Jag vill också börja jobba på Securitas med min kompis och ta fast andra hjälpa polisen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den roligaste servern tycker jag dem flesta är schysta bra dc server alla är trevliga där gillar folk med seriös Rp som beter sig som en annan karaktär och är schysta.

Hur hittade du Unive? En kompis börja spela men slutade sen försökte jag med det och så har jag blivit bra på det och tycker att det är kul så jag fortsätter med det för det är så roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre och bättre jag tittar mycket på Twitch på seriösa Rp spelare och så lär jag mig blir bara bättre för varje dag som går jag ville jobba på Securitas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli bättre på Rp och börja jobba på Securitas och kunna ha snabba bilar och skaffa ett hus.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka