Nekad Alila | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alila

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051177065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Alila#6050

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Lövgren och är 21 år gammal Kalle kom till unive för bättre jobb möjligheter och för att få vänner Kalle är en trevlig kille som ville bli Polis det är hans dröm Kalle har bytt efternamn en gång från Kalle Balle till Lövgren eftersom att Kalle alltid blev retade det Kalle drömmer om är att bli polis Kalle älskar också att åka båt han sparar till en Sea ray som kostar 1,5 mille det är Kalles dröm båt som han kämpar för.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bytit efternamn och min medlem försvann så jag ville ha tillbaks den och så är Unive den bästa servern av alla svenska.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den roligaste servern tycker jag dem flesta är schysta bra dc server alla är trevliga där gillar folk med seriös Rp som beter sig som en annan karaktär och är schysta.

Hur hittade du Unive? En kompis börja spela men slutade sen försökte jag med det och så har jag blivit bra på det och tycker att det är kul så jag fortsätter med det för det är så roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ville bli så bra som möjligt och så är det en rolig server den bästa servern som alla får en chans på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ville bli bra på rp och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka