Nekad alihussain26 | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihussain26

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084296292/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan Ali

Vad är ditt discord namn? Hazoon#3226

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan och är 28 år gammal, han är en trevlig och snäll person som ständigt vill hjälpa andra, hans stora intresse är fordon och det är en stor passion i hans liv då hans far arbetade inom samma bransch. Hans dröm är att en dag antingen äga eller vara VD på ett stor bilfirma. Han har en hel del vänner som bor i staden men som valt fel väg i livet och är kriminella. Han försöker i bästa möjliga mån att inte ha med dessa personer att göra, men det är inte alltid så lätt då en del av dessa är hans barndomsvänner. Han kommer att försöka fokusera på sitt arbete inom just fordon så gott det bara går. På fritiden gillar jag att vara ute och fiska muschter jag har flera vänner i servern en av dem heter Boogie. Jag har försökt utveckla så mycket jag kan snälla vad mer vill ni jag ska utveckla.

Han var tvungen och kämpa för att få hop pengar för att försörja sin familj. Han började jobba åt folk, nu tror ni säkert något kriminellt men han började faktiskt som kock i en resturang på stranden. Men det hållde inte så länge för han var inte ut bildad så han blev sparkad. Hans mål i livet var att bli polis så han strävade efter det, Han jobbade och pluggade hårt för att bli vd. 5 år senare så var han 24 och blev vd, det var den bästa dagen i hans liv, men det han inte vet är att hans liv kommer vända snart som i ett spel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har sedan tidigare varit inne på andra server. Har alltid fått hört att UNIVE ska vara det bästa RP servern i Sverige så jag testade och kunden snabbt hålla med. Tycker att det är en helt annan nivå av RP. Jag ser mig själv som en duktig Rpare och strävar efter att ständigt bli bättre. Jag tror att jag kommer storm trivas på serven och bidra till en professionell nivå av Rpande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att bidra till bättre RP, både för servern samt min RP´s bästa jag vill ständigt utvecklas. Bortom all rimlig tvivel kommer jag att vara engagerad och alltid sträva efter bättre RP nivå. Mitt slutgiltiga mål är att en dag sitta med i Unive´s staff team för att just uppnå min vision.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska kunna vinna, och att vinna är ingenting man bör eller sträva efter att göra i varje scenario. Det är okej att förlora också.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube och det såg tväääääär kul samt att jag blev tipsad av mina vänner för dem spelar där och är aktiva

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka