Antagen Alien | Chef-jobb ansökan [Fastighetsbyrån]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alien

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Twinkels Fastighetsbyrå

Vad heter du i verkligheten? lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? Lucky_kaos1

Ange ditt födelsedatum: 28 Mars 2000

När fick du medlemskap på Unive? Senaste medlem var för 2 dagar sedan men har varit medlem flera gånger tidigare första gången var i slutet av 2024.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tyvärr inte jobbat som chef innan men jag har jobbat på Mekonomen och just nu jobbar jag på Inqvisitor. Men jag är väldigt lätt lärd och jag är ute efter att göra ett bra jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att styra företaget till success och få det att gå så bra som möjligt samt lära mig så mycket som möjligt så jag kan styra det på ett bra och professionellt sätt som bara möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har inte så mycket annat för mig är medlem i ett gäng men det är som en extra sak för att göra något på den tiden jag inte jobbar. Jag kommer göra allt jag kan för att Twinkels Fastighetsbyrå ska styras så bra som möjligt. Mina tider jag spelar är varje dag från ca 17:00 till 22:00 eller 23:00 på vardagar och på helger brukar det vara olika men minst 5 timmar per dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Fastighetsbyrån.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka