Accepterad Alie Hazzan | Medlem ansökning [Derbi] [Wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alie Hazzan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Engström

Vad är ditt discord namn? Alie Hazzan#0878

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Alie Hazzan som då min karaktär heter växte upp i ett väldigt våldsamt hus håll med sina föräldrar. han både med mamma och pappa men hans pappa var en extrem missbrukare på både alkohol och tunga droger och de slutade med att hans pappa en dag slog igel Alies mamma och redan i tidig ålder alltså ända sen var 13 år gammal så har varit med kriminella människor och de har slutat att han började med droger och andra kriminella saker och nu är han i 20 års ålden. men han han har alltid haft ett stort intresse av bilar alltså ända sen han var liten. men han har en känsla av bedragen av sin far för de han har gjort och de leder till illska och sorg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med extremt roliga och långa scenarion men även rättvissa scenraion. har 1312.4 timmar så jag vet mesta regler och jag osäker så läser jag regler igen för att till de ultimata screnariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de handlar att inte vinna ett scenario de menas med att man de ska vara 50-50 att man både vinner och kan förlora ett scenario men ochså huvudsaken är att de blir rättvisst.

Hur hittade du Unive? fivem listor

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka