Nekad Alicia Ali | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Isabella men kallas Bella i verkligheten.

Vad är ditt discord namn?🎀 𝐵𝑒𝓁𝓁𝓈𝒶𝓃 🎀#1022 heter jag på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bella Ali och har en familjs som bor i spanien. Det som hänt i hennes liv är att hennes barndom var inte så bra, hennes familj skilde sig och hennes bonus pappa var bortrest på jobbet och nästan aldrig var hemma och hennes pappa var alkoholist och hennes mamma var alltid med de yngre barnen än Bella. Bella's ålder är 23, hon fyller år den 2a februari. Bella gymmar väldigt mycket på fritiden och hon brukar vara med vänner och köra/åka bil och på roadtrips. Bella är väldigt känslig av att folk inte kan behandla henne som något eller något liknande. Bella gillar bilar och gillar att vara barnvakt till Viggo som hon är barnvakt till. Viggo's mamma är Bellas bästa kompis så Bella hjälper hennes kompis att ta hand om Viggo när hon inte är vaken/ jobbar eller liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp, inte rdma, inte vdma, inte ha ped utanped, inte göra frp, inte göra kriminella saker utan att vara kriminell och bidra såklart med bra och social rp som det bara går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska få ett bra scenario som möjligt och att båda ska ha roligt i ett scenario och att båda ska vinna scenariot, att spela mot motpartnens vinst är t.ex under ett bankrån och jag tar en polisbil och den e snabbare än deras bil så ska jag inte köra så snabbt så det blir roligt för båda spelarna under ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag kan bidra med bra och social rp, inte rdma, inte vdma, inte ha ped utanped, inte göra frp, inte göra kriminella saker utan att vara kriminell och bidra såklart med bra och social rp som det bara går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka