Nekad Alicia Ali | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Isabella men kallas Bella i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? Jag heter Bellaa| Bella Ali#1022 på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bella Ali, hon är i ett förhållande nu med en som heter Alexander, hon och Alexander är med varandra mycket. Bella gillar också att vara barnvakt till barn/ungdomar. Hon e nu barnvakt till ett barn. Hon kanske vill bli kriminell i framtiden igen men inte just nu. hon är 23 år och hon fyller år den andra februari. Hon gillar inte när hon blir kallad typ transa/kille/man/hora eller något liknande, hon e väldigt känslosamt med det. Hon gillar också att åka/köra bil och vara med vänner och familj, hon och hennes kompisar är med varandra väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och hög rp nivå, inte lalla och följa reglerna, ska bidra med social rp så att det ska bli sociala och roliga scenarion för denna server:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska vinna i ett scenarios så inte en ska vinna hela tiden utan båda så inte scenariot blir tråkigt.

Hur hittade du Unive? Min brorsha sa att den va bra och jag testade den och började rpa på den länge tills jag ville bli medlem och skaffa jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka