Nekad Alicia Ali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239085790/

Ditt Hex-ID: 11000014c393ede

Vad är din discord tagg? bellaa2___ heter jag på disord, e banand från dcn.

Vem var det som bannade dig? Philip320 bannade mig.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom dåliga och nedtryckta sakerna jag skrev till missfluffy. Jag ångar mig otroligt mycket och menar det värkligen om jag från en chans till så kommer jag bevisa för alla på servern och på unive att jag kan bete mig och är mogen nog att göra rätt för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang och rpade med polisen sen så blev jag bannad i 2 dgr + indragna roller sen blev jag arg för jag tyckte hon gjorde fel men hon gjorde inte fel så jag skrek o skrev fula ord o sånt men menade inget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Ja det är en rätt ban för det är staff diss, rasicm men jag har mognat nu och jag har tänkt över det jag gjorde och ångrar mig otroligt mycket. Jag vet det är fel av mig och jag lovar att leva upp till mitt ord. Jag ber om ursäkt till alla som jag skrivit elaka saker om. jag vill att ni ska se mig rpa och se hur mogen och bra jag är på rp och att jag kan bete mig. jag förstår att jag är bannad och förstår varför jag blev bannad men jag ber er om en sista chans. jag ber er att se jag kan rpa och bete mig. jag vill ha en chans till jag ber er jag önskar jag kan komma tillbaka unive är bästa servern jag saknar unive och alla jag spelar med på unive och rpn. jag ber om förlåtelse och jag säger det igen förlåt mig förlåt jag menar det snälla kan man komma tillbaka och få en sista absolut sista chans förlåt jag ber om förlåtelse förlåt snälla en chans till jag menar det. Jag vill komma tillbaka och rpa igen det saknar jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej kmr inte ihåg tyvärr för det var ett tag sen jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skrivit t nån av dem från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva nånting alls o ba låtit de va för den 2 dagars bannen sen försöka fått tillbaka mina roller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka