Accepterad alibabaexpress | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alibabaexpress

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? alibabaexpress.com#4908

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Svensson och är 23 år gammal. Abdi är en rolig och kreativ person som tycker om att fiska. Han har nyligen flyttat in till staden Unive. Abdi kommer från Syrien. Han flydde ifrån kriget år 2015. Han fick fly på en gummibåt helt själv utan mat och vatten. Han är väldigt deprimerad för att han fick fly utan sin familj. Han har ingen kontakt med sin familj. Nu är han helt ensam och söker vänner och jobb för att kunna försörja sig och skaffa ett hem. Abdi är på samma gång glad för att han överlevde kriget och lyckades fly. Han hade en mamma, pappa, en lillebror. Abdis lillebror hette Mohammed och var 14 år gammal. Abdi och Mohammed var väldigt nära varandra och hade bra kontakt. Men när kriget kom så tappade dem all kontakt och Abdi vet inte ens om han fortfarande lever.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en väldigt hög rp nivå samt en rolig och social rp. Jag kommer att skapa roliga scenarion som blir roliga för alla parter. Jag har läst igenom alla regler noga så jag kommer att hålla mig till dem och det kommer inte ske något regelbrott. Jag vill hjälpa till att förbättra serverns rp så jag tycker att jag förtjänar en chans som medlem här på Unive. Jag har också spelat på andra servrar så jag har mycket erfarenheter inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att själv ha kul. Man ska rpa så att båda parterna känner att dem har kul när dem rpar. Man kan alltid hitta sätt för att göra det roligare för den andra parten. T.ex. om man ska storma ett annat gäng så kan man ta en levande och kräva information istället för att bara skotta ner alla.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på Offes Nyhetsbyrå på TikTok och jag tyckte att servern såg rolig ut så nu testar jag på den.

Godkänd, vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt!

Tillbaka