Nekad alibabaexpress | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alibabaexpress

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? alibabaexpress.com#4908

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ibbe Andersson och är 27 år gammal. Ibbe är en väldigt kreativ och rolig grabb som har ett stort intresse för bilar och att umgås med vänner och familj. Ibbe är född och uppväxt i Göteborg. I Göteborg bodde han med sin ensamstående mamma tills han fyllde 25 då han flyttade till staden Unive. Ibbe har två syskon som heter Örjan och Ahmed. Örjan är två år äldre än Ibbe och Örjan är 4 år yngre än Ibbe. Ibbe har haft en ganska tuff uppväxt, när han var liten så dog hans pappa i en bil olycka. Det var en väldigt tuff period för Ibbe. När Ibbe var liten så fick han gå i en sär klass för att han inte kunde bete sig på lektionerna. Han fick jättedåliga betyg i grundskolan men när han började gymnasiet så började det gå bättre. När han gick ut gymnasiet så fick han höga betyg. Efter det så blev han anställd på en pizzeria i Göteborg. Där arbetade han fram tills han fyllde 24. Han sa upp sig för att han tyckte att det var tråkigt. Istället så flyttade han till staden Unive och nu strävar han efter att bli anställd hos Securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå samt en rolig och social rp. Jag kommer skapa roliga scenarion som blir roliga för alla parter. Jag kommer även att hjälpa till att utveckla serverns rp så mycket som möjligt. Jag har rpat ganska länge så jag har ganska mycket erfarenheter. Jag kan alla regler så det kommer inte att ske något regelbrott ifrån mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så att alla parter känner att dem får en bra rp. Om man t.ex. gör en stormning så kan man försöka ta någon levande istället för att bara skjuta ner alla.

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier och vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig, lycka till!

Nekad, ber om att få ta inter vju §5,2 försök till försnbbning av ärende. du får ansöka om 24h igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka