Nekad Alibaba420 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alibaba420

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427999863/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Mille#7281

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag är 22 år och är ganska ny i staden. Jag har stort intresse av billar och att fixa dem. Jag föddes i Sverige men jag har bott i andra länder. Min gubbe är en glad och trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer jobba hårt och försöka sprida glädje.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är rolig och realistisk server.

Hur hittade du Unive? Jag har sett många som har pratat bra om Unive och rekommenderat Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna följa regler och att försöka vara så verklighetstrogen som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få ett jobb och att kunna köpa ett hus och köpa någon bil så mitt intresse av billar kan utvecklas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä jag spelar bara på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka