Accepterad alibaba08 | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fotbollsspelare/

Ditt Hex-ID: 11000015d20de1e

Vad är din discord tagg? fncs_salami_boss

Vem var det som bannade dig? Diaz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann diazz.pngbann diazz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad för det trodde jag gjorde fel när det inte ens var mitt fel då kryckorna buggar utan anledning så fort jag rör mig nära någon eller en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag dog så att jag vänta 5 min på att komma tillbaka så jag väntade sen kom jag tillbaka med kryckor och kunde knappt gå och när jag kom ut ur sjukhuset så gick jag fram till dom och jag väntade mer än 20 min på att kryckorna skulle försvinna men de gjorde inte det men i alla fall så jag gick fram till dem och hoppa in i bilen 1 gång då flög den så jävla högt upp så jag gjorde /spawnmenu så jag inte skulle dö o vänta mer än 5 min så jag spawnar i torget och springer till sjukhuset medans jag springer så ser jag inte att jag har kryckorna kvar då det buggar med kryckorna men när jag kommer tillbaka så går jag fram till dom och jag gick fram till bilen och ser att det buggar igen så dom sa att jag skulle starta om men jag lyssna inte efter som att jagh tänkte hoppa in i bilen o trodde att det skulle försvinna sen säger jag sorry men hans kompis ber honnom att ge mig en biljett och sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100 procent en felaktig ban då det inte var mitt fel att kryckorna buggar vart jag än går det var inte mitt fel att bilarna flyger och att allt förstörs. jag väntade 20 min för att det skulle funka men det gick bara att springa snabbare jag testa att läka mig själv då jag trodde att det skulle försvinna. när jag hoppa in den 2 gången trodde jag att det skulle gå bra då jag har väntat mer än 20 min på att det skulle funka då alla sa det när jag fråga dom när kryckorna skulle försvinna då sa det 20 min.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 är felaktig för dom trodde jag streamsnipra då det inte var jag den andra var för att jag inte tog upp mina händer när någon riktade mot mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej då det inte var mitt fel att kryckorna buggar så fort jag kommer nära någon och det var inte bara jag som såg att det buggar det var många som såg att jag inte kunde göra något i de scenariot/ situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då det inte var mitt fel att det buggar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Tillbaka