Accepterad Alialia | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alialia

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad är ditt discord namn? alioo0314

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Zakki och han är 17år gammal abbes uppvext har varit sådär pappan har mishanddlat mamma och Abbe. Abbes mamma Frida ville inte bo hos abbes pappa efter som att dom bråkar varje dag samt att dom är väldigt hög ljuda grannerna har sakt att dom får dempa sig men det verka inte fungera mellan pappa och mamma. Mamma bestämmer sig att flytta från pappa Abbe flyttar då med mamma och nu så bor Abbe och Mamma ensamma dom vill inte ha Abbes pappa längre dom har flyttat till Göteborg och pappan bor i skåne pappa hållde på med drågor han var ute och festade han var till och med otrogen mot sin fru som då är Abbes mamma dom fick veta det 1vecka efter att dom hade flytatt från Abbes pappa. Nu så har Abbe börjat skola det är en termin för Abbe att han ska ta studenten Abbe längtar han har nu sakt till sin mamma att han ska köra hårt med sina läxor och prov sedan så har han lovat mamma att få de besta betygen efter som att Abbe ska bli Elektriker och hålla på med el han fick B i teknik det var då han började fundera vad han ska jobba med hans mamma ville att han skulle bli enchenjör men det ville inte Abbe så han sa till sin mamma kolla bara på mina betyg och tacka mig efter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå följa reglerna bra rp ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte försöka vinna alla senarion hela tiden utan att ex polisen ochså ska kunna vinna ett senarion om jag ska försöka vinna alla senarion så kommer det flesta tycka att det är dålig rp nivå och jag kommer förstöra för mig själv och anndra som tycker om att rpa och som gör sitt bästa genom rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Sundförnuft e den viktigaste regeln tycker jag tänka lågiskt att man tänker till innan man gör något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i 2 år typ och har jätte många kunskaper inom polis meko sjukvårdare auto marja lisa allt typ + jag har kört här inannan och vill börja igen för den här staden är bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka