Inaktuell Alialia | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alialia

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Ditt discordnamn: ali048442

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? Jo jag ska bli staff för ni söker drivna staffs o jag är väldigt aktiv o bra som staff tex som att speca och jag kan bidra med att speca folk ta support ja o allt staff arbetat man ska göra o jag kan ju också kunna bidra med att typ göra staff arbete varje dag om jag är hemma men jag kan även bidra med att sammarbeta med hela staff teamet och att typ hjälp till i ett support ärende om någon staff typ behöver hjälp då kan jag också hjälpa till ifall jag inte är i ett annat staff ärende men jag kan också bidra med att se till att alla trivs i servern och att ingen ska sitta o hålla på o bryta mot servern reglerna jag kan bidra med att ta reports och att jag inte resar folk när dom skriver i report kan jag få ress jag buggade om då skriver jag har ni clip? O om dem säger nej så kommer jag att säga rpa er fram för unive är ingen lall server o jag tror att unive inte vill att deras staff ska sitta o resa folk utan anledning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt fungerar här på unive roleplay tycker jag men jag tycker att på morgonen brukar ingen ta support och inga brukar ta reports eller speca på morgonen o jag är en människa som typ vaknar kl 7:00 och sätter på min dator o spelar o då om jag väll blir staff så kommer jag istället fokusera på att göra staff arbete istället för att rpa och sova jag tycker att allt annat fungerar här på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo men typ om någon säger jag behöver medlem här för jag var de innan men jag blev hackad o jag och 3 i staff Temaet är i de support ärendet då kommer jag att säga Jari nått bevis o om han säger ja då säger jag okej vissa o om han visar och att de är han så kommer jag typ prata med staggarna som är i ärendet o om dom tycker vi ska ge han så ger vi han om han har bevis. O om han säger nej jag har nte bevis då säger jag tyvär då får du ansöka om. Och vi ska hjälpa varandra i staff temeat o inte sitta o stressa varandra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Fattar inte denna frågan ni kan typ förklara den sen i interjuven om jag blir godkänd.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo men typ att hänga med familjen 2-3 timmar och typ specka o göra staffs Robert i 4-5 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Tror 1 vecka vne

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff för på andra servers men inte här på unive o nu när ni söker staffs så kan jag passa på o ansöka när unive är enda en stor rp server.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka