Inaktuell Alialia | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alialia

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Ditt discordnamn: Alikinga909

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jo jag ska bli staff här på unive för jag är aktiv och ni söker staffs som är aktiva jo o jag är en väldigt aktiv staff och väldigt mogen staff jo o jag vet hur staff teamet fungerar o jag tycker att jag borde bli staff för jag vet både hur de funkar så jag borde bli staff här på unive och jag har även varit staff för på andra städer o just nu så tänker jag bli staff här på unive när unive ändå är stort så vill jag även passa på o bli staff här på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt fungerar men typ inga brukar ta support på morgonen o jag är en som brukar vara vaken på morgonen så jag kan ta support på morgonen när ingen tar ibland på morgonen och i kvällen men i kvällen brukar många staffs ta support.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo men typ arbeta tillsammans som typ om någon behöver mycket hjälp så ska vi arbeta tillsammans o typ inte säga tyst till varandra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell innebär inte att det finns ett exakt idealt beteende i varje given situation, men centralt är att man inte agerar utifrån sig själv som person, utan med sig själv som professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo jag ska typ arbeta som staff typ 3 timmar och sedan hänga med familjen 3 timmar satt jag inte bara sitter vid datorn hela tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 3 dagar men kört här förut.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja men inte här på unive.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka