Nekad Ali_Spike | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali_Spike

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali el hajj hussein

Vad är ditt discord namn? al1.sp1k3

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer heta Ali Spike han är 23 år gammal när Ali Spike var liten så hade han en dålig uppväxt han blev mobbad i skolan och han var väldigt fattig han är från Irak så när hans pappa blev 81 så blev han sjuk men dom hade inte råd till läkemedel så hans pappa dog när Ali Spike blev 16 år gammal så åkte han till Sverige för att få ett jobb med hans familj men hans familj fick inte komma in i landet så han var helt själv han började i 9an men han blev avstängd från skolan efter 1 månad i 2 veckor då hittade Ali Spike en kille som heter Abdi Mustafa Abdi va en langare och ville att Ali Spike skulle börja jobba med han han sa att det finns mycket pengar i det så Ali Spike började med det när Ali Spike blev 17 så tog polisen han och hittade 1 kg hasch på han han blev dömd för grov narkotika brott han fick 1 års HVB hem när Ali Spike blev 18 så hade han sparat pengar under hela året så han hade då råd till att hyra en lägenhet i 6 månader 3 månader efter han hade börjat med sitt jobb så hittade Abdi han han behövde fixa sin bil Ali Spike va ju då mekaniker och valde att hjälpa han Abdi frågade han om han ville börja göra större pengar än innan han tackade nej för han ville inte att polisen skulle ta han igen men när Ali Spike kom hem så tänkte han på det och ångrade sig att han sa nej då han behövde pengarna han hade snart inte råd med att betala hyran så han letade efter Abdi men hittade inte han han letade i 4 dagar efter han men 2 dagar efter så hittade han honom utanför hans hus så han snackade med han och han började beckna 2 år senare när Ali Spike var 20 så blev han efter lyst för mordet på Abdi då Abdi inte gav han hans pengar som han jobbade för i 2 år det va runt 1,5m men han dödade Abdi och tog hans pengar han köpte en flyg biljett och åkte till en stad som heter Unive där han så har ett stort hus och 2 fina bilar Ali Spike har nu tänkt på att ändra sitt liv och leva bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och positiv rp samt rolig rp. Har blivit frågad av en vän om att spela på unive och de sa jag att jag ville så jag gör denna ansöka för att spela här länge.Och för tillfället så har jag ingen server att spela på så då passade de ännu bättre att gå till unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska kunna förlora ett scenario för att de ska vara kul för de andra i rp:t

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming = power gaming är att ifall jag åker in i en vägg i 200km/h så ska jag rpa på att jag har ont och inte bara fortsätta åka därifrån. eller att du bara spelar för att du vill ha mest makt och pengar på servern och vill bara öppnå dessa mål i ditt rpandeMetagaming = meta är om du tar info du får från t.e.x streams dc calls allt som är ooc och tar de till din karaktär och rpar på de så blir de meta gaming Rdm = att jag dödar någon helt utan anledning eller utan bakligande scenarion Copbait = de är ifall du t.e.x kör mott rött fel sida på vägen stegrar sladar eller bara något man inte får göra framför polisen så är de Copbai

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RPat ganska mycket

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

- Se till att du har samma namn på discord som på steam innan intervjun!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka