Accepterad Ali_Spike | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali_Spike

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593675214/

Ditt Hex-ID: 1100001615bd9ce

Vad är din discord tagg? al1.sp1k3

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-07-28 205547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte hade krim och var med ett sceranrio men kan förklara till varför jag var med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpa med mina vänner vi skulle ba köra runt sen ifrån ingen stans kommer det en bil o dom börjar vevva allså kunde ej göra så mk för hoppar jag av vänjer jag ej om mitt liv sen allså när de börja sjukta varan jag säger grabbar kör mig härifrån och jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte riktigt felaktig bann det är ba ett missförstånd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men minns ej för det var jätte läge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte rpa runt med folk som har krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ej rpa runt med folk som har krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka