Nekad Ali421 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali421

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hedersbror/

Ditt Hex-ID: 1100001000d2ecc

Vad är din discord tagg? omer_421

Vem var det som bannade dig? Ingen.

Bild på banmeddelande: image_2025-03-30_184828059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte bannad, mitt discord konto blev hackat och jag sparkades ur discordsen när jag kom tbx in. För att logga tbx in på mitt discord konto så krävdes det ett telefonnummer. Och det telefonnummret är bannlyst från år 2021-2022 när jag blev bannad på ett annat discord konto. Även fast jag blev unbannad I den tiden, så hade jag redan emigrerat till ett annat discord konto. Så då stannade det gamla kontot bannlyst. Så jag gissar att det var det som hände. Länk till godkänd överklagan från 2023 för det bannlysta kontot: https://unive.se/threads/alfons34-ban-Överklagan-yro.182006/

För att förtydliga så är jag inte bannad utan man har alltså glömt att unbanna mitt ''Gamla discord'' från servern flera år tillbaka, så telefonnummret har då automatiskt sparkat mig ur discorden samt att jag blivit hackad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte loggat in på flera dagar och jag har inte spelat på över en månad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Totalt felaktigt det är ingen ban ni kan kolla upp detta. Kan gå in-game utan problem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns absolut inga bans har inte blivit bannad sedan år 2022 förutom en felaktig ban som jag unbannades för på direkten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mycket mer säkrare gällande vad för typer av saker jag laddar ner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Hittar ingen ban på dig.

Hittar ingen ban på dig.
Stämmer, är ej bannad har endast blivit utkickad ur alla unive servrerna på grund av ett gammalt telefonnummer som jag använde för att komma tbx in I mitt discord konto.

Som tidigare nämnt, så var det telefonnummret bannlyst från servern flera år tillbaka, Men på grund av att jag skaffade ett nytt discord konto efter jag blivit unbannad, så har jag aldrig behövt få mitt gamla konto unbannad från ''discorden''. Telefonummret har gjort så att jag blev utlåst ur unive servern.

Gick med I dcn nu igen, men tappade alla mina roller. Ped, krim och medlem. Alltså för att förtydliga när jag blev unbannad två år sedan, så gick jag med servern med ett nytt discord konto, då den gamla inte hade någon användning för mig. (Är ej bannad utan mitt nummer har stannat kvar som bannad)

Behöver endast mina roller tbx och samt en invite till krim discorden. Mitt discord är följande omer_421// 1154065013850521670

Senast ändrad:
Stämmer, är ej bannad har endast blivit utkickad ur alla unive servrerna på grund av ett gammalt telefonnummer som jag använde för att komma tbx in I mitt discord konto.

Som tidigare nämnt, så var det telefonnummret bannlyst från servern flera år tillbaka, Men på grund av att jag skaffade ett nytt discord konto efter jag blivit unbannad, så har jag aldrig behövt få mitt gamla konto unbannad från ''discorden''. Telefonummret har gjort så att jag blev utlåst ur unive servern.

Gick med I dcn nu igen, men tappade alla mina roller. Ped, krim och medlem. Alltså för att förtydliga när jag blev unbannad två år sedan, så gick jag med servern med ett nytt discord konto, då den gamla inte hade någon användning för mig. (Är ej bannad utan mitt nummer har stannat kvar som bannad)

Behöver endast mina roller tbx och samt en invite till krim discorden. Mitt discord är följande omer_421// 1154065013850521670
@philip320 Hej, Jag misstänker att du missade mitt svar. Finns det någon uppdatering gällande mitt ärende? Är sugen på att spela, men har ej fått mina roller tillbaka ännu.

Mvh, Ali.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka