Nekad ali34 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ez.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ali

Vad är ditt discord namn? ali348566

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ali abdi och han är 16 år gammal och va i tyskland men alis pappa dog i ett krig i tyskland och han hade bara hans mamma kvar och hans mamma va sjuk och dom kunde inte va kvar i tyskland så dom åkte till sverige men när dom va vid sverige så dog alis mamma och ali hade inge i sverige men en dag så hände de en grej de va en kille som gick fram till han och fråga som kom till han och fråga om han ville köpa lite krimminella grejer som droger och mycket mer och han gick in i en krimminella och gick in och fråga om han fick va med i ett gäng men han fick inte gå med så han gjorde lite krimminella grejer med en kompis han och börja sälja jätte mycket droger till krimminella och sen gick de jätte bra han fick ett gäng och mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket social och rolig rp på unive och ha de mycket kul och att ha roliga och spännande scenarion inom rp och jag kan alla regler som sunt förnuft och jag är bra på rpa jag kommer göra unive bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan inte alltid vinna i varje scenario och att ha de kul och bra sceanario till er båda och man måste också låta alla att få en chans att vinna och jag hoppas att jag kommer ha de kul på unive.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive av en kompis och han sa att du borde spela på unive så hjag kollade på yt och de va roligt ut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka