Accepterad Ali1 | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali1

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Karavici

Vad är ditt discord namn? herbiji.01

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kurdo W, 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, kreativ och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Haft dålig uppväxt lämnar allt bakom sig och försöker satsa på en bra framtid, genom att skaffa ägodom och namn i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är social och trevlig av mig. Tänker alltid att det här är mer än bara ett spel där vi repeterar varandra som de våre på riktigt. Spelar inte för vinst och mer för att ha de kul genom både förlora och vina.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” i GTA RP betyder att du inte bara försöker vinna själv, utan låter andra också lyckas för bättre rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit några regler i början av spelande, de gav mig mer lärdom genomfart jag fick läsa om reglerna och försöker att undvika de småfelen också.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: betyder att man dödar eller attackerar någon utan giltig anledning eller rollspel VDM: betyder att man använder ett fordon för att skada eller döda någon utan giltig anledning. Metagaming: betyder att man använder information utanför spelet som ens karaktär inte vet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat länge på Unive, ingen problem spelare.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Kurdo W har haft en ganska tuff uppväxt, inte så mycket stöd hemifrån och hamnade fel ganska tidigt. Hängde med fel personer och gjorde saker han inte direkt är stolt över idag. Det var mycket problem och han fick liksom klara sig själv redan från ung ålder.

Efter ett tag tröttnade han på hela den livsstilen, kände att det inte skulle leda någonstans bra. Så han bestämde sig för att lämna allt bakom sig och börja om i staden. Han vill verkligen försöka göra rätt nu och bygga upp något eget istället för att fortsätta som innan.

Hans plan är att skaffa jobb, tjäna pengar på ett ärligt sätt och kanske köpa egen bostad längre fram. Vill också bli någon folk känner igen på ett bra sätt, inte som problem. Samtidigt så finns hans gamla liv kvar lite i bakgrunden och det kan påverka honom ibland, vilket kan leda till olika situationer i RP.

I framtiden vill han ha ett stabilt liv och visa att man kan ändra sig även om man haft en dålig start.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka