Nekad Ali1 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali1

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Ditt discord namn: herbiji.01

Ditt Hex-ID: 11000014d3f5937

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller samt gäng (Rollerna som drogs: Medlem, Kriminell, Elitdonator och 2024 medlem).

Vem/vilka tog beslutet? boten_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte faktiskt, den felaktiga beslutet ledde till att jag tappade lusten för spelet, för det känndes så orättvist att det brändes. Jag hade precis öppnat upp ett gäng då som vi vill satsa hårt i server varför ska jag gå och fuska när jag vet att jag kommer bli bannad som alla folk som har blivit bannade. Varför öppnar jag upp ett gäng när jag ska gå fuska och bara skjuta.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har verkligen inte fuskat, jag vet inte varför denna beslutet togs så av boten, jag fick inte komma in i samtal eller någoting alls alt hände på en sekund kändes som att man ville ba slänga mig ifrån severn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Medal konto där det finns klipps som ansågs vara fusk av boten_ medal: tayko7

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka