Accepterad Ali1 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali1

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: tayko7

Ditt Hex-ID: 11000014d3f5937

Vad är din discord tagg? tayko7

Vem var det som bannade dig? Pontus

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är helt säker på att staff agerade helt korrekt i den här situationen. Jag erkänner mitt misstag och försäkrar att jag har lärt mig av det. Jag lovar att en liknande situation inte kommer att uppstå igen. Tack för er förståelse och ert stöd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina sex vänner var på en gata när en bil plötsligt körde förbi. En kille klev ut ur bilen och började rikta ett vapen mot oss. Eftersom vi var sex personer och tre av oss hade vapen, bestämde jag mig för att ta upp mitt vapen. Sedan började han skjuta mot oss alla. Sedan reste jag mig upp och höjde händerna, och kidnapparna fortsatte sin aktion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att det var helt och hållet mitt fel. Allt som staff gjorde var rätt, 200 %. Jag accepterar mitt ansvar och respekterar deras beslut fullt ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad för suntförnuft men jag har lärt mig från de och de kommer aldrig upprepas igen. Jag har även läst om alla regler som jag behövde läsa om för att nått liknande inte skulle uppstå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha inte ens försökte ta upp vapnet mot honom (aldrig igen).

Har du lärt dig någonting efter din ban? För att unvika denna situation i framtiden borde jag ha varit mer uppmärksam och undvikit att ta upp vapnet i första hand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Acceptera då du var så förstående till ditt misstag och köpte mitt beslut när vi snackades vid i support. Jättebra agerat från din sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka