Accepterad Ali1 | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali1

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: tayko7

Ditt Hex-ID: 11000014d3f5937

Vad är din discord tagg? tayko7

Vem var det som bannade dig? Analytiken

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är övertygad om att staff agerade helt korrekt i denna situation. Jag erkänner mitt misstag och försäkrar att jag har lärt mig av det. Jag lovar att en liknande situation inte kommer att uppstå igen. Tack för er förståelse och ert stöd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid en brottsplats och där var en gripen kille som jag kände. Jag såg alla poliser stå och prata i en grupp, så jag körde fram till killen och bar honom, med avsikt att köra vidare. Jag inser nu att detta var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser nu att detta var fel av mig. Det var dock ingen illvillig handling från min sida. Staff har rätt upp till 100 %.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannlyst två gånger under hela min karriär (ungefär 1,5 år). Båda gångerna har det varit på grund av sunt förnuft och mild fearp. Jag kan säga att jag har lärt mig mycket av detta och att jag aldrig någonsin kommer att sätta mig själv i en liknande situation igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att ha försökt bära honom och köra iväg, skulle jag ha gjort rpn mycket roligare genom att följa med polisen och vittna om att min vän är en civil person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ganska mycket av mina tidigare erfarenheter, och jag är 100% säker på att jag aldrig kommer att sätta mig själv i sådana dumma situationer igen. Jag ber verkligen om ursäkt att ni staffs behöver se sån dålig rp av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka