Accepterad ali | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ali

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: ali

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198235409320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? El Folopo #6288

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2004

Berätta om din karaktär. En kille som heter Ahmed som kommer från slummen och de fattigare delarna av sverige och som har levt kriminellt för att överleva som att tex rånat folk. som sedan flyttat in till storstaden och vill starta ett nytt seriöst liv och karriär utan kriminalitet. Han intresseras av mat och dryck. Hans intressen på fritid är att hänga med sina grabbar och han vill jobba som brandman och intressras av att hjälpa folk. Han är hjälpsam som person men aggressiv om han bemöts på fel sätt. Han är också arbetssam person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bli chef i räddningstjänsten och bidra med nya jobb inom räddningstjänsten som tex brandkår.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan spela mer seriöst och så att jag får tillgång till jobb där man tjänar lite mer så att man kan avancera i servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 8,1 timmar på fivem men har tidigare erfarenhet av rp som tex gmods darkrp 220 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den i serverlistan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad en gång tidigare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
jag tycker personligen det är tråkigt när folks ”karaktärer” intresseras av pengar, bilar och liknande. Sen tycker jag att du kan utveckla beskrivningen på din karaktär som te.x vqd han jobbar/ vill jobba som, vad han heter hur gammal han är och vad han gillar att göra på fritiden. Du kan även tillägga hur han är som person och hur han anknyter sig till andra och liknande. Annars var det överlag en helt okej ansökan.

Med vänlig hälsning, Alex

Fortfarande detta med pengarna men om vi kan se över det så är ansökan godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka