Accepterad ali osman | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ali osman

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289470199/

Vad är ditt namn i verkligheten? isac

Vad är ditt discord namn? layye#3729

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. Ali hade en svår uppväxt, där både mamma och pappan var kriminella och drogberoende, detta spår ville inte Viktor följa när han var liten, han ville bli en vanlig kille som höll på med bilar och meckade med dom. Under hans tid i staden så var han en springpojke till ett gäng, för att sälja droger, han ville inte ha detta jobb, men blev tvingad av detta gäng annars skulle både hans familj och släkt dö av detta gäng. Ju mer tiden gick så började han fatta vad han verkligen var, en loser. Han flyttade från hans stad där han blev uppväxt, han flyttade till en stad men hade inte många vänner osv, han skaffade en kompis vid namn mohammed, denna grabb var med i ett gäng och ville att han skulle vara med i gänget men Ali tackade nej han blev bilfrima chef istället. När han fick det jobbet så började han må mycket bättre han sålde bilar till folk på dagarna anställde folk och samlade in pengar. En tidig morgon när han skulle sälja en audi rs6a blev han rånad det kom in 3 rånare i hans firma dom hade glocks. Det dom ville ha var hans pappa men Ali ville inte säga var hans pappa var så en av rånarna skött en i hans firma alla där inne för utom rånarna. Men Viktor sa inte var han va rånarna hade en svart bil där ute dom kidnappade Viktor och körde han till en åken dom hottade han om inte han säger var hans pappa är kommer dom begrava han levande i öknen, de var varmt dom hade inte så mycket vatten med sig. Viktor sa var hans pappa var hans pappa var i en stad som heter Stockholm. Rånarna åkte ditt och dom körde Viktor till ett flygg och han åkte tillbaka till sin bilfirma. Rånarna hittade Viktors pappa och skött han i huvudet sedan flydde rånarna där i från och nu är dom på fri fot. Polisen har inte hittat dom men jag slutade inte med att sälja bilar. Senare gick jag med i ett gäng med namn Sanchez, Jag ville hämnas på dom som dödad min pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på er server ett tag nu och ja tycker att det är en väldigt rolig server!faktis min farvorit server. jag spenderar mycekt tid på den och önskar med gläde att jag får vara med ! Jag har mycekt erfarenhet om skådespel/Roleplay och jag gillar att leva mig in i värklighets spel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt hög Rp nivå och jag kan se till att jobben jag får tillgång till kommer att ha en högre Rp nivå än förväntat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om en polis jagar mig så måste jag spela med om jag blir gripen så att motpartnern också kan vinna. Med det menar jag att jag måste låta andra som roll spelar också vinna

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om er server och berättade att ni var en av dom största och kreativaste servarna i hela sverige och det hade han rätt i !

Vidare till muntlig, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt Nekad, lycka till!

Tillbaka