ali amo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel
Vad är ditt discord namn? ꧁ℳaⲦⱔɪ℣aẕⱔɪ✞
Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008
Berätta om din karaktär. han är snäll, rolig. han vill jobba som ordningsvakt vill att världen ska vara säker och trygg han heter ali amo hans pappa slog han när han va lite jag vill ge mina barn kärleken som han aldrig fick hans intresse e ordningsvakt. hans bakrund e hård hade inte lätt hade lite pengar det va inte ofta han fick mat. hans framtids planer är att lyckad med jobbet göra staden säker och trygg.
hans känslor är olika till exempel arg,glad och ledsen. han bleb mobbad när han gick i sklan och hade inga vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag älskar att skapa spännande och intressanta scenarios. Jag kommer också hjälpa till med att upprätthålla serverns rykte och skapa spännande situationer för alla spelare att utforska. Dessutom kommer jag rapportera in när jag ser ett regel brott på servern och göra det till en bra upplevelse för mig själv och många fler.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna i varje scenarion. Till exempel att kriminella även kan bli kidnappade/rånade eller dödade. Scenarion ska vara roliga även om man förlorar scenariot eller vinner det .I scenarion ska alla ha roligt och ingen ska känna sig ledsen eller osäker. Om jag någon gång skulle bli kriminell och jag till exempel skulle råna coop så kommer jag göra scenariot roligt för både mig och poliserna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är att man inte får slå/sjuta utan andledning. Vdm är att man inte får andvända sin bil som vapen. Ja jag har läst reglerna, en regel som jag tycler är väldigt viktigt. suntförnut är grundregeln och det handlar om att man ska spela som om de vore verkligheten.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat i Avena och även lite centic och många fler
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? yes