Nekad ali amo | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ali amo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Molle

Vad är ditt discord namn? emanuelking123456789

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Ali Amo är en grabb som växte upp i orten. För att passa in så försökte han vara gangster men de inget som passar honom. Ali Amo vill inte vara kriminell, han vill vara på den goda sidan. Han vill jobba och betala skatt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket skratt och roligt RP:ande. Samt bidra till att det ska fortsätta att vara en bra community på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är som i livet. Det går inte alltid som man vill. När det sker ett scenario och man "förlorar" på ett eller annat sätt så ska man ända fortsätta och ha roligt. T.ex. ett bilköp så kanske i ett scenario så hasslar man köparen men sen nästa gång så kanske man själv blir hasslad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska helt enkelt spela med sunt förnuft, man ska spela som det vore verkligheten. RDM, VDM, COPBAIT. Man kan inte köra in i en vägg i 100km/h och gå ifrån som att inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat väldigt mycket. Jag har flera 100 timmar. Har varit mod och admin på flera servrar för några år sedan. Bland annat Malmöstad RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli polis men jag förstår att det finns många jobb och roller som måste fyllas, så jag kan egentligen jobba med vad som helst! Tack på förhand!

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs beskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka