Nekad Ali Alrassim | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdiez

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Januari 2022

Vad heter du på discord? Abdiez#0057

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1110 eller 140

Hur aktiv kommer du att vara? Alltid 5 timmar per dyngn

Vad heter du? Ali

Hur gammal är du? 12

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag tog alla simmärken vid 10 års åldern

Varför vill du bli polis? För att jag har haft det tufft innan och själv blivit kidnappad och misshandlad, jag vill då hjälpa andra att inte utsättas för samma sak som jag fick. När jag vill yngre hade jag en tanke att söka utbildningen men det blev inte av, men nu har jag fått nog av kriminaliteten i staden och vill sätta stop för den med mina egna händer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polis yrket är att göra staden till en säker plats och att alla känner sig trygga samt att man skapar en bra relation med folk så att folket trivs mycket bättre. Det är också viktigt att man kan hantera hetsiga situationer t.ex. om man håller på att snacka med någon som är efterlyst så kommer det folk och börja hetsa så ska man kunna försöka lugna ner alla och hantera situationen.

Vad vet du om yrket i helhet? Att vara polis innebär att man ska vara mogen och bete sig på ett bra sätt. Man ska behandla alla på samma sätt oavsätt om det är nån du inte gillar eller gillar. Man ska aldrig ge hårdare straff bara för man inte gillar en person, eller för svagt straff bara för att man känner personen ingame eller irl vilket vill i det fallet vill räknas som Meta Gaming. Som polis tycker jag att man inte ska visa sina svagheter för någon, då dessa personer isåfall kan utnyttja detta eller hota en. Man ska ha kontroll över sitt vapen och ta hand om det. Man ska aldrig använda dödligt våld om det inte verkligen behövs.

Har du några tidigare erfarenheter? jag jobbade på vianor så jag kan hantera mycket stress och vet hur man bemöter människor och vet mycket om bilar. Jag har haft jaktlicens tidigare så kan en del om hur vapen funkar också.

Hur är du som person? Jag är en lugn, trevlig och disciplinerad person som drivs fram för att förbättras.

Är det något vi bör veta om dig? Inget speciellt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka