Nekad Ali Abdullah-_- | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali Abdullah-_-

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Andersson

Vad är ditt discord namn? JrStarleaf#1106

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Abdhulla och är född 2000-03-24 . Ali Abdhulla har alltid gillat att umgås med sin familj, men en dag när Ali Abdhulla var 8 så fick han beskedet att deras mamma hade fått leukemi. Ali Abdhulla bröt ner i tårar den dagen. Efter 1 och ett halvt år av lidande så avled Ali Abdhulla mamma som hette Aamiin. sedan den dagen har Ali Abdhulla lovat att han ska göra hans mamma stolt. Efter 2 år när Ali Abdhulla var 13år så fick han intresset i fotboll. Han börja träna med FC Unive. Ali Abdhulla var en speciell spelare i laget och var nyckel spelare. En dag när Ali Abdhulla sluta träningen fick han beskedet att hans pappa, Mohamed hade varit med i en bil olycka. Ali Abdhulla hjärta krossades i bitar, men det fanns bara en person som fick han att bli glad, juste Abdi han peppade alltid Ali Abdhulla till att bli den människan han var. Ali Abdhulla skulle bli adopterad eller få bo på ett barn hem. Han valde adoptering. Det va en familj, Den heter , en Assyrisk familj från norra Somalia som skulle vilja adoptera han, Ali Abdhulla blev så glad och kände sig hemma första gången han la in foten i huset. sen den dagen
har Ali Abdhulla varit stark

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vilja vara med att utveckla server med dens framgång, och med tanke på hur bra alla säger staffs är på unvie så blir det inga problem för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag är inte sån att bara jag ska vinna scenariot, man måste ge motparten en chans också eftersom det blir bara tråkigt om man vinner hela tiden.

Hur hittade du Unive? jag såg det på fivem och har kompisar som spelar på servern och vill testa att spela på en av Sveriges största RP servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka