Accepterad Ali Abdullah-_- | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ali Abdullah-_-

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Andersson

Vad är ditt discord namn? JrStarleaf#1106

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter ali abdhulla jag kommer från norra somalia när jag var liten så fick min mamma cancer och dog 3 dagar senare. sen den dagen har ali abdhulla vilja bli läkare för att kunna hjälpa andra familjer som har en cancer Pasi gent i familjen därför vill ali abdhulla bli special läkare inom cancer han gillar också fotboll och vill spela för unive fc i allsvenska hans pappa dog 3 år efter hans mamma i lungcancer för han var en stor rökare och rökte 3 packet om dagen detta gjorde så att ali vilja blir läkre än mer sen den dagen har ali utbilda sig till läkare och hjälpt över 100 barn familjer att bli fri från cancer så att barn familjerna inte får samma trauma som han hade när han var liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att göra så att rp på servern blir bättre det är mitt mål på alla servrar och att jag ska rp så bra som jag kan mitt mål är även i framtiden att bli staff för jag gillar att hjälpa folk och så jag kan göra servern till ett bättre rp ande .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att båda ska ha kul och att den andra kan vinna scenariot för man måste inte vinna hela tiden för att ett scenario ska vara kul

Hur hittade du Unive? jag såg det på fivem och har kompisar som spelar på servern och vill testa att spela på en av Sveriges största RP servrar.

Tillbaka