Nekad Ali Abdullah-_- | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali Abdullah-_-

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152431673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? JrStarleaf#1106

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2000

Berätta om din karaktär. jag är Ali Abdhulla jag kommer från en liten stad och vill flyta in i stor staden jag kan bli väldigt arg av mig men är samtidigt väldigt hjälp sam jag är 22 år gammal jag gillar att prata med andra människor och laga bilar tror jag kan bi dra till mycket för staden och kommer hjälpa andra ny inflyttade om jag får flytta ditt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att jag är en viktig personer för servern jag kommer t.e.x hjälpa ny personer som kommer. Men också personer som har spelat lite längre om dom behöver hjälp med något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan rp bra har spelat på andra rp serverar som t.e.x västerort rp, ortenwave, bergstoppen och söder ort

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man kan låta den andra parten vinna för att t.e.x inte skappa en stor konflikt. eller göra så att båda partnerna kan vinna

Hur hittade du Unive? jag såg det på fivem och har kompisar som spelar på servern och vill testa att spela på en av Sveriges största RP servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka