Nekad ali abdul | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zentra

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198949135735/

Vad är ditt namn i verkligheten? tristan

Vad är ditt discord namn? zentra#3629

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som älskar köra bil. Hans bästa kompis är zahir och han försöker skapa gäng med zahir.
Min karaktär försöker att bli kriminell han vill göra rån och slåss.
Min karaktär har ett stort intresse för billar han försöker att få sina drömbilar som är nissan skylin gtr och massa annat.
Min karaktär heter ali och är 20 år.
Ali har också ett stort intresse för kläder.
Han vill ha fräsha kläder på sig.
Min karaktär kommer från somalia.
Min karaktär har väldigt starka känslor för zahir

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive för att jag har ett stort intresse för servern och vill snäppa upp min rp nivå.
Jag tycker det är otroligt roligt att spela på servern och blir litte ireterad när jag inte kan göra det dem andra kan.
Jag vill också få ett riktigt jobb på tex marja lisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med jobb rp och krimenela senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att inta alla slag går att vinna ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på tiktokar youtubers och twitch streamers så jag fick intresse för servern. Jag tyckte den såg bra utt sen fastna jag på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka