Nekad ali abdul | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zentra

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949135735/

Ditt Hex-ID: steam:11000013af0f577

Vad är din discord tagg? zentra#3629

Vem var det som bannade dig? JackZ

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis körde en fiddy och jag bärde honom medans jag körde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte på en fiddy

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för att vi körde bara min fiddy och jag bärde honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag slog en kille och då lärde jag mig att inte slåss utan anledning, jag lallade då lärde jag mig att inte lalla och rpa på riktigt, en gång repa jag inte på mina skador då lärde jag mig att lägga ner mer tid på att inte vinna scenarion, en gång prata jag ooc och då lärde jag mig att inte prata om saker som är utanför rpandet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha tagit en annan bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bära folk när jag kör på en fiddy

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

nekad, väldigt orealistiskt att bära en kille på axeln och köra över 100km i timmen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka