Nekad ali abdul | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zentra

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad heter du på discord? zentra#3629

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv på vardagar från ca 17:00 till 23:00
Och på helger kan jag vara aktiv från typ 13:00 till 2:00
Jag har matcher då och då så vet inte om det är exakta tiderna men är aktiv väldig ofta

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem snart i ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd 10 gånger. vet inte hur man tar bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har som uppgift att hjälpa staffs med att hålla en bra rp nivå på servern. De ska också göra så att alla ska känna sig trygga när de rpar t.ex om man ser någon göra rdm eller något annat regelbrot ska man svbanna personen och klippa så man har bevis på situationen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har ett stort intresse för servern och älskar att rpa och nu vill jag börja kunna hålla lite koll på dem som inte gör bra scenarion. Jag vill även hjälpa staffs med att banna/kicka folk som inte beter sig t.ex lallar. Jag har varit med om så många scenarion där folk har lallat eller loota folk på sjukhuset och det blir ingen bra rp och jag vill kunna banna folk som gör sånna dåliga scenarion för staffs ser inte alltid sånt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption och absue är när man använder sina comands/perms för att vinna ett scenario, t.ex när man är i skottlosning eller stormar ett hus och har /toggleid på så kan man se vart dem befiner sig i förväg. Sen kan man ressa sig själv när man har dött i ett sceanrio så man kan vinna det. Det är inte rolig rp och man ska inte göra så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka