Nekad Ali.08 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali.08

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussen

Vad är ditt discord namn? arkan.s

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Hussen och är 23 år gammal. Han har varit utan jobb och behöver jobba. Han har vait och jobbat hos sin vän som är mekaniker men han får inte bra betalt och han behöver söka jobb där man kan få mer betalt. Han bor hos sin vän för att han kan inte hyra en lägenhet eller köpa. Han gillar bilar och hans favorit bil är en bmw m5 som han har alltid önskat sig och ha en. Han vill bara ha en bra och fint jobb där han kan tjäna bra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa folk ute i stan typ som lagningar, jag kör till dem och jag går och lagar deras bil, då hjälper jag dem och ifall det är nya folk i servern kan jag hjälpa till de också ifall han behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förmågan att förstöra varandras resurser ger en annan känsla av tillfredsställelse till båda sidor av konflikten. Den blockerade viljan kan släppas, och du kan uppleva en känsla av makt den maktlösa situationen. Den andra partens förlust bokförs som egen vinst trots att de faktiskt inte bidrar med någon egen vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM När du kör på någon, RDM när du slår utan en anledning, Compatlogg när du loggar ut från spelet när du är mitt i en senario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många erfarenheter inom rollspel och många erfarenheter igenom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Du har tillåtelse av mig att ansöka även om ditt discord konto ej är 3 månaders gammal.

Nekad.
Anledning:
Utveckla punkten - Berätta om din karaktär. Berätta om hans uppväxt och känslor karaktären har såsom, glad eller ledsen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka