Nekad Ali.08 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ali.08

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussen

Vad är ditt discord namn? Ali_hussen08

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arkan sinan och han är 23 år gammal. Han han bor själv och är arbetslös. Arkan vill ha en bra jobb och en fin jobb som man kan tjäna mycket med pengar så att han kan köpa ett större och finare hus och en bra och en fin bil. Arkan träffar sin pappa och mamma varje vecka i helgarna och släckten brukar komma förbi Arkans familj också. Arkan snackade med sin farbror om hans farbror kunde hitta en bra jobb till han och hans farbror sa att han ska försöka hitta en jobb åt dig. De ända Arkan vill att han vill få en bra jobb där man kan tjäna mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att jag skapar en realistisk karaktär som kommer köra som att han är i en realistisk värld och han kommer köra somatt han kör irl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är normalt att förlora, menman ska inte alltid vinna. Det ärbara ett speloch alla måste inte förlora eller vinna, alla förlorar, alla vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM- närman kör på någon. RDM- när man slår någon utan en anledning. Copaitloggging- när man avslutar spelet mitt i en senario, tex. att min karaktär var mitt i en skottlosning och han vill inte dö och förlora sitt vapen så han avsluta spelet för att inte dö och förlora sitt vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har flera års erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska göra att servern kommer bli bättre och kommer göra att spelarna kommer gilla mig

Tillbaka