Accepterad alhakam | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alhakam

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan Pålsson

Vad är ditt discord namn? mariejohnnsonfanpage

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alle alneef, 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, ansvarig och omtenksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Alle Alneef, växte upp ganska enkelt och har fått lära sig ta ansvar tidigt. Han flyttade hit för att börja om och lämna sitt gamla liv bakom sig. Nu vill han skaffa ett jobb, tjäna pengar på ett ärligt sätt och bygga upp ett bra liv. I framtiden vill han kanske starta eget eller jobba sig upp inom något yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös RP och försöker alltid göra det roligt för andra också. Jag stressar inte igenom scenarion utan försöker utveckla dem så det blir mer realistiskt. Jag är också schysst mot andra spelare och följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig betyder det att man inte alltid ska vinna själv. Ibland är det bättre att låta den andra “vinna” så att scenariot blir bättre och roligare för båda. Det handlar mer om bra RP än att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig spelat RP faktiskt ni kan kolla (:

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM icke okej samt VDM de vad jag vet en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn och seriös när jag spelar och gillar RP jag hoppas ni accepterar min ansokan. OBS! har inte svenska bokstever drf d lite felstavning

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! jag har fixat det nu min nya discord username du kan kolla p ansokan }:

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka