Nekad Alhaddid | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alhaddid

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Babi Zaia

Vad är ditt discord namn? toppshottaz

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mamadoue Sakho och är 24 år gammal han har rötter från Angola och Somalien men nu bor han i sverige i Alby och jobbar som städare på centrum. han letar en bättre framtid därför så strävar han efter att flytta till Unive staden för att få ett bättre liv och nya upplevelser, han är mycket intresserad i bilar och andra motorfordon och strävar för att skaffa sin drömbil som är en BMW M4 CS, han är även väldigt intresserad i fotboll och har försökt ta sig in i landslaget i angola men kom ej in för att han torskade sitt doping test. hans känslor är olika i vissa scenarion han är oftast i ett neutralt tillstånd men trampa på tårna och han blir ett monster som man inte vill ha att göra med. annars är han ganska ödmjuk och vänlig när det kommer till benäts. det borde vara allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? genom att hålla mig till reglerna och förmodligen skaffa ett jobb någonstans och i sån tur öppna upp nya möjligheter för RP'n i servern. t.ex om jag skaffar ett jobb på mekonomen kan jag bidra ed att hjälpa folk reparera sina bilar och i sån tur ge spelarna i servern fungerande bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att även om man själv inte vinner något på scenariot ska man fortsätta spela och inte lämna eller c-logga, t.ex om man blir tagen som en gisslan i ett butiksrån måste du fortsätta RP'a på det och inte lämna eller minska din RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja!, t.ex RDM = som betyder att man dödar folk utan andledning, VDM = betyder att man använder bilar för att skada/ döda folk, Metagaming = att man tar information utanför och använder det i RP'n

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på servern förut och tittat mycket på livestreams men jag tycker det är dags för att ta det mer seriöst och börja bli medlem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget särskilt det borde räcka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka