Algotmyren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fknq-mttv/qghhdwnn
Vad är ditt namn i verkligheten? algot
Vad är ditt discord namn? algotmyren#3056
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008
Berätta om din karaktär. han är glad oftast men kan bli sur om någon inte lysnar eller inte kan bete sig .
han bor i en litenstad i värmland och hans hobbys är att spela fotboll och tv spel men han gillar ochså att åka slalom när det är mycket snö ute. Han lever i en familj där man är givmild och kan käna sig tryg men hans kompisar kan vara lite stökiga ibland.
han är 13 år ochså.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer leverera bra rp så att det blir roligare för folk jag kommer även försöka få in mer spelare på servern. t.ex invita vänner och så.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern ser rolig ut på grund utav att rpn är väldigt bra på servern . men även av att det käns som att alla tar hand om folk och hjälper andra med saker dom inte kan . det är allafal så alla strems med stremers på servern.
Hur hittade du Unive? jag hittade unive på en streamer som heter cosmo_bts stream men jag har inte fåt haft gta så därför ansöker jag nu när jag har det .
Vad har du för mål med ditt rollspel? några av mina mål är att lära mig mer om rp och hur det funkar jag ska även få mer timar på fivem . men även ska jag övba öva och öva enumera på rp hoch verklighets trogna delen av rp å därför ansöker, jag till unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha kul men även lära mig mer om rp men framför allt så vill jag t.ex köpa coola bilar skaffa vänner och nya yrken. men jag vill även käna ganska mycket ingame pengar så jag har råd med hus och fordon
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör inte på någon annan server för tillfelet och kommer inte det
Vad är ditt namn i verkligheten? algot
Vad är ditt discord namn? algotmyren#3056
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008
Berätta om din karaktär. han är glad oftast men kan bli sur om någon inte lysnar eller inte kan bete sig .
han bor i en litenstad i värmland och hans hobbys är att spela fotboll och tv spel men han gillar ochså att åka slalom när det är mycket snö ute. Han lever i en familj där man är givmild och kan käna sig tryg men hans kompisar kan vara lite stökiga ibland.
han är 13 år ochså.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer leverera bra rp så att det blir roligare för folk jag kommer även försöka få in mer spelare på servern. t.ex invita vänner och så.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern ser rolig ut på grund utav att rpn är väldigt bra på servern . men även av att det käns som att alla tar hand om folk och hjälper andra med saker dom inte kan . det är allafal så alla strems med stremers på servern.
Hur hittade du Unive? jag hittade unive på en streamer som heter cosmo_bts stream men jag har inte fåt haft gta så därför ansöker jag nu när jag har det .
Vad har du för mål med ditt rollspel? några av mina mål är att lära mig mer om rp och hur det funkar jag ska även få mer timar på fivem . men även ska jag övba öva och öva enumera på rp hoch verklighets trogna delen av rp å därför ansöker, jag till unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha kul men även lära mig mer om rp men framför allt så vill jag t.ex köpa coola bilar skaffa vänner och nya yrken. men jag vill även käna ganska mycket ingame pengar så jag har råd med hus och fordon
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör inte på någon annan server för tillfelet och kommer inte det