Accepterad Algotmyren | Medlem ansökning [Krukan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Algotmyren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fknq-mttv/qghhdwnn

Vad är ditt namn i verkligheten? algot

Vad är ditt discord namn? algotmyren#3056

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är snäll men ochså smart han gillar fottbol och sport men han gillar ochså tv spel. Han bor i en liten stad i värmland med sin mamma pappa och 1 hund och 2 katter. Han är 13 år och hans bakrund är att han är upväxt med att man ska vara snäll och omtänksam men man ska ochså skita i vad andra säger. men medans ska man inte låta folk trycka ner andra eller sig skälv. men hans vänner kan vara stökiga ibland men han lever och njuter av livet endå. men han lysnar inte på vad andra sägger utan går sin egen riktning

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med saker t.ex bra rp. men jag kan ochså bidra med både roliga och häftiga händelser men jag ska ochså hjälpa andra med sont dom inte kan. men jag kommer ochså hjälpa folk inom jobb t.ex mekaniker så laggar jag billar eller polis stopa tjuvar eller brandman släcka bränder. det kan jag bidra med till unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det verkar som att dena server tar rpn på allvar. och det ser så rolligt ut när alla åkerunt och lossas att det är irl. det får mig att ochså villa vara med på sont och hjälpa till på servern och testa olika saker på servern. Men jag vill ochså joina eftersom jag vill lära mig och bli bättre på rp

Hur hittade du Unive? jag såg på cosmo_bt när han körde på servern och det såg roligt ut. så nu ska jag ansöka om att komma in

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att hjälpa till på mservern med t.ex fånga tjuvar om jag blir polis elller att hjälpa folk som vill ha hjälp. men jag vill ochså köpa nya billar och hus . men jag vill även skaffa mycket ingame pengar så att jag har råd med allt man kan köpa för jag vet inte vad man kan köpa. men jag vill även lära käna folk som spelar på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att grinda på och bli rikare och rikare och bättre på rp men jag vill ochså skaffa mycket vänner och coola billar t.ex ferrari om den fins men buggati är favoriten. men jag vill ochå hjälpa folk på servern påde på jobbet och i civilisationen så att folk bara kan köra utan problem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör inte på någon annan server för tillfelet och kommer inte det

Tillbaka